Fågeln Emil

Simme då.. Usch vad tråkigt. Var du på jobbet igår eller du var hemma. Måste ha varit jobbigt att jobba om du nu gjorde det.
Men usch igen för det äckliga vattnet. Har ni fått reda på varför det blev så??

Ni kan kolla på julkalendern på svtplay. Det gör jag varje dag. hehe ;P
Ska sätta mig snart och kolla på dagens och gårdagens program.

Pingis bordet kom med huset så det e vi som har det. :D Vi spelar typ varannan dag. Johnnie tycker det e superkul. hehe Jag med men han e mer kåt på det som han själv skulle säga. haha

Yasse det e tomt tomt tomt i kalendern och jag får inte ta från de andra dagarna  för Johnnie :/ Du får ju inte fuska säger han. haha

Simms nu tänkte jag lägga in en liten bild på fågeln Emil som jag berättade om igår. :)
Å för er andra som inte ha hört så har Johnnie tagit hem en fågel från Ylva (Johnnies mamma) en vit papegoja som heter Emil. Han började tyvärr att plockat bort alla sina fjädrar på mage och bröst när Johnnie flyttade hemifrån första gången. Nu ska vi se om han kan låta fjädrarna växa ut igen. :D



Love You

M!ch£ll£


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0