HEJ UNDERBARA SYSKON

Hahahahahahaha

Shit d e sant ! Jag har inte heller svarat på dina frågor så vi tar det igen satt säg!

1. Jag hoppas de gillar fotbaden, men vad vet jag? Får fråga Chai och Chibb nästa gång jag snacke me de.
2. Alltså julkalendern e ok, men inget slår mysteriet på greveholm! sen har jag ju faktiskt missat några julkalendrar så jag kan inte säga för mkt!
3. Jag måste säga att dina vinterbilder va helt underbara! Jag gillar speciellt den sista med trästaketet!!

Ja den dagen behövde jag Simona för i går på jobbet va jag samma gammle yasse igen! Skrattade åt precis vad som helst, vann över alla på pingis, bakade med ungarna och hade världens tålamod utan att känna mig ens lite irriterad! Fast jag blev lite irriterad på samuel hahaha,
Jag va på glatt humör hela dagen!
HELT UNDERBART!!!

Nu ska jag till Stadium och beställa fritidsledar tröjjor med kolegorna!
Nice!! Senm ledig tisdag som jag ska spendera med lite plugg samt att jag ska göra Fisnik sällskap när han packar!
Han ska till ett varmt land i 22 dagar, tror det var thailand??

PUSSSSSSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0