öööhh.....

Just idag har det inte hänt så mke mer än att vakna 07.20 upp te skolan, 15.10 bli mullad sen gå på bussen & åka hem. När man kom hem sen gick man ut å gick en stund, sen hem te rebecca. När jag kom hem där ifrån stod andré å laga spagetti&köttfärssås :D kanske en kvart efter att jag kom hem kom mamma hem :D just va jag väntade på så att vi kunde äta sen :D resten av tiden tills nu har jag & andré kollat tv hela kvällen å mamma haft datan :p <3



Men om man då skulle komma till saken..   

önskelista!

1. Filmer kanske? (a)
2. Presentkort till klädaffärer?
3. Need money so why not money? :D <3
4. valfritt ? :D


detta var önskelista "nr 1" lägger in nått mer ifall jag kommer på nått :P<3

aja nu ska jag sova ;)  älskar er alla :) PUSS <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0