Tack för helgen

Tack så mycket för en kul helg. En mysig kväll hemma hos mamma i Fredags, en underbar eftermiddag med släkten hos mormor i lördags, toppen kväll med god mat och underbart sällskap i lördags kväll, en kul och annorlunda söndags förmiddag/lunch med mina M Matilda och Martina, en söndags eftermiddag och en kväll som i söndags kan inte bli bättre. Sådanna här dagar vill vi ha fler av. <3

Jag älskar att umgås med min familj och släkt. Ni e toppen. Vi Jensens/Perssons är helt underbara. Vi älskar att umgås så e det bara.
Tråkigt nog så bor vi ju runt halva sverige

- Malmö
- Veinge
- Halmstad
- Varberg
- Göteborg
- Södertälje

Men vi gör det bästa för att kunna ses så ofta som möjligt. :D

Var en runda på GeKås i måndags med innan vi körde hem till Södertälje. Vi var där lite efter 9 på morgonen och var inte därifrån förens vid 17 på kvällen.. haha Vi tog god tid på oss. Vi hann handla, fika och äta kvällsmat.

Igår gjorde jag lite julmys här hemma. Satte upp lite julbelysning och satte fram ljus. Johnnie tyckte att det blev lite hemtrevligt. :D

Fönstret i köket


Adventsljusstake


Julkalendern jag fick av siss Yass som jag nu ska gå och kolla i första fickan och se vad jag får. Spännande.


Love You All

M!ch£ll£

Kommentarer
Postat av: Mich

Jag fick 8 mummsiga chokladhjärtan idag. <3

2010-12-01 @ 12:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0