utan vatten!

∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ

oki, ja gick upp i morse, gjorde  toan, spola,  fixar mej å så ska ja borsta tänderna. men va händer??
inget vatten!?! fasiken!

så ja iväg med tandborsten i väskan t jobbet.
kommer hem vid 16 å måste verkligen på toa igen...SÅ funkar inte vattnet ännu!!!
åååh ja måste ***** toan nu känner jag!!
hur jävla störit e d inte utan toa??!!

oki förr så grävde man ett hål i marken, gjorde sitt, sparka över å man va klar! snabbt å lätt!
men nu behöver man inte göra detta grovjobb längre. man sitter lyxigt å trycker på en lyxig knapp.. gud va denna knappen e lyxig! silverfärg och med 2 olika val. stor spolning å mindre spolning. asså man har en knapp med 2 val på!!
shit va lyxigt!
ja kommer, här med, uppskatta denna kalla, vita design mkt bättre nu!
kommer älska valknappen ännu mer å le varje ggn ja spolar nu förtiden. trycka den ömt...
för det här e inte ql må jag lova!

∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ

haha en hund?? det har han, va ska han med en till??
klart du fixa ungar dit yasse!! du e ju bäst!! fatta det!! =P
jag tycker oxå att mille ska fira jul med oss! vem vill sitta själv sen?? stick ner å träffa släkten å familjen å mys. du kommer bli galen som yasse säger, tro mej, jag vet!! =/

tyckte ni ja va för rå igår om minnah å jay kanske??
äh, ja kände mej på hugget bara..ja vet att man inte ska tro på tidningar å skvaller men ja har heller aldrig gillat minnah...Jay sjunger sjukt coolt men han ser ändå ut som ett slaktavfall..
skvallret är - Jay å minna e mer än vänner å, ngt har hänt... Jays xfru mår dåligt bla bla bla....
jag gillar inte otrohet ( ja vet iofs inte om Jay e/var tillsammans med denna sara, lr om d va ett spel för galleri) och folk som håller på med sånt kan dra åt skogen, sitta där med sin brända hare över elden, skita i hålet i marken, medans fåglar stirrar.. that´s fine whit me!



∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0