heeej

Hallow syskon.!!
Nice Nilla att du skrev. Så kul. Nu så kan jag fixa en julklapp till dig med. :) Dock så kommer ni alla att få era julklappar efter jul eftersom jag antagligen inte att komma hem till Halland igen förens efter jul. Men då får ni ju klappar igen ;P

Nu behövs en liten lista från våra brödrar. Så Pernilla eftersom du bor ihop med André och du träffar Alex varje helg så får du sparka dem lite i rumpan så att de kommer in och skriver en lista.

Jag var ute med Trym förra veckan och hade med mig kameran så tänkte lägga in lite bilder här för er som inte sätt dem på min blogg. :D







Ja några bilder iaf. Lite fina tycker jag att de e ;)

Men jag vill veta vad de tyckte om sina paket. Fick de fotbaden eller bytade ni??

Ja första julen utan familje och släkt. Men e man sambo och så långt bort så e man. Å hans familj blir lite som en familj för mig med. Men det kommer kännas lite weard att inte fira med er syskon. Men hönni vi håller på att bli vuxna.

Simme jag gjorde kola i förgår och jag hade i nötter. Jag brände inte smeten och de ble superduper goda. :D Hur går det för din kola. Gjort någon ny??

Vad tycker ni om årets julkalender då?? Jag tittar faktiskt på den varje dag. Jag tycker den e ganska bra. Lite spännande e den får jag säga.

Love Love

M!ch£ll£

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0