detta fält måste fyllas i

∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ

hehe ja du..det va inte det roligaste arbetspasset jag haft där inte med den magen mille.. men vi var redan 1 man kort så jag bet ihop! =) från 13 till 21... stolt pige =)

sååå söt liten en!! guuud..hade jag haft pippi hemma hade den fått sitta på min axel heela tiden, sitta på bänken när ja lagar mat (  vem bryr sig om fågelinfluensan =P ) sitta i mina gran å kolla ut, kanske ta sig en tur om han e snäll å kommer tbax,  leka kurragömma på 23 km2.  jag hade byggt ett bo i ett hörn i taket...och en terrängbana som han kan öva sina skills med... ;d
hoppas och tror att han trivs bättre hos er nu då!! man ska inte behöva frysa tycker jag! lille gulligull killen då!! im in love =) hur stor e han ??

nu gör jag skina på 2 kg i ugnen ... 1a ggn..den håller på att lagas till nu, typ 2h. sen ska jag göra sån där blandning av senap, skorpmjöl m.m.å så ska den in igen typ i 15 min.. potatis blir det till, brunsås och självklart svart vinbärsgele mummmmaa =)

kollar på Narnia medans jag väntar på att det ska bli klart..ljudlös tv..spotify på hög volym (rasmus seebach)..och skriver på datan..4 saker samtidigt å d funkar perfa hitills denna ggn iaf =D
men nu ska jag iofs ner t affären å köpa dessa saker som ska vara t maten..

förresten jag e ledig på julafton så jag slutar 16 den 23e så då kommer yass möta mej i gbg med bilen så jag slipper tågtrafiken =) jag har inte alls tvingat henne till det!! xD  fast det kanske e värre att vara i biltrafiken denna dagen?? jaja, får se hur det blir.

nä, off to the store now..
sätter ut en bild på det färdiga resultatet av middagen senare

just det, nu e ju snöängelsbild"konsten" igång..mille drog i startsnöret så nu mullar vi efter tycker jag !!


puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss

∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0