vart har ni tagit vägen???

Hallow!!! E det någon här!?? Nej det e det inte och det har bara varit jag i 1v nu. Vart har ni tagit vägen??
Simme och Yasse jag vet att ni var i väg i lördag och om ni inte har 5rader om det så har ni iaf 1. Så kom igen.
André du har ju inte skrivit sen du tog körkort så du har en del att ta igen. Nilla och Alex kom igen. Vill veta vad som händer i era liv. Saknar ju er. <3

Iaf så har vi nu bestämt vart vi blir av i jul. Har hoppat fram och tillbaka en hel del och till sist blev det att vi stannar kvar här uppe över jul men kommer ner till nyår. Hade varit hur mys som helst att komma ner och fira jul med släkten men för Johnnies skulle så stannar jag här uppe på julafton. Han ville så gärna det. Å Jennie och Theo blev superglada över att vi kommer vara med dem.

Ni så har Johnnie sagt upp sig på Mekonomen där han jobbar för att börja jobba på Bilia Volvo i början av januari. Bilia ligger i Segelstorp vilket ligger mkt närmre än vad Mekonomen ligger vilket betyder att han inte behöver åka så tidigt på morgonen och att han kommer hem tidigare på kvällarna.

En liten önskelista då!!

Tänk på vad jag tycker om att göra eller på saker jag tycker om i allmänt.
Typ filmer, smycken, nagel chofräs, något till mitt nu risiga hår, presentkort ja eller något helt annat.

Idag kommer jag vara ensam hemma i ca 15h, han åkte vi 6 och kommer hem vid 21 eller senare. Johnnie slutar jobba vid 16 men ska på ett Mekonomen möte kl 18 och det är ingen idé att åka hem där i mellan och mötet håller på till 21. Johnnie skulle se om han kunde sticka lite tidigare men vi får se.

So what to do today?? Städa kanske. Vi har ett stort behov av det. Golvet behöver skuras. Det e stökigt i köket och påsarna från GeKås stor fortfarande på golvet i sovrummet. Inte alla men några.

Love Love

M!ch£ll£

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0