vill ha svar på mina frågor!

Ni e ju kassa på att svara på mina frågor jag ställer.
Så åter igen.
Vad sa de om presenterna??? Simme har du gjort någon kola?? Vad tycker ni om julkalendern?? Vad tyckte ni om mina vinterbilder?

Våran helg har varit bra. I fredags så tog vi det lugnt hemma och i lördag så var det dop för lilla Eleonora. Det var ett litet dop  men fint. I lördags kväll så hade vi lite gäster hemma. Fredrik, Malin och Kalle var här och åt tacos, drack vin eller öl och spelade pingis. Ja för vi har ett pingisbord.. :D

Sov länge i söndags så blev en mkt lugn dag. Låg och såsade i soffan och kollade film. Var ute på en promenad på golfbanan med Trym sen var vi ute vid huset och kollade läget.

Hahaha Simme kelit att inte ha något vatten.. haha jag hade dött om jag inte hade fått gå på toa. Det e ju livsviktigt. Hoppas du inte var utan vatten allt för länge. Vad hade hänt med vattnet?? Varför hade ni inget??

Nu ska jag sätta mig och söka ett jobb.

Love You

M!ch£ll£

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0