asså jag har så mkt att göra, or not

Har så mkt att göra att jag inte hinner med att göra allt. Eller jag glömmer att göra allt för att jag har så mkt att tänka på.

- Gå upp kl 9
- Ge hunden/hundarna mat och vatten
- Äta frukost
- Gå ut med hunden/hundarna
- Titta på Brothers and Sisters
- Skriva i bloggen
- Borsta tänderna
- Titta på sjunde himelen
- Titta på biggest loser
- Släppa ut hundarna
- Titta på Ellen Degeneres
- Titta på Greys Anatomy
- Gå ut med hunden/hundarna
- Läsa bloggar
- Vänta på att Johnnie ska komma hem
- Leta jobb
- Kolla efter bil

Så ser mitt schema ut varje dag. Jobbigt om ni frågar mig. Phuu
Om Yasse blir lätt irreterad vad blir inte jag av att göra allt detta varje dag. Usch

Nä men skämt å sido. Yasse blir irreterad av att ha mkt att göra att känna att hon kanske inte hinner med att vara lugna mys och chill yasse. Jag blir irreterad av att sitta hemma och inte göra någonting. Vill ha något att göra. Det suger att sitta hemma.

Iaf så kommer jag ju hem till Halland idag. :) Wohooo Har sätt fram emot detta. Saknar er massa mutcho.
Å Yasse så genomskinligt... hahahaha Klart du visste att mamma skulle fixa din mögelmassa. Där kom du loss på ett simpelt sätt. hehe :P

MAMMA du e för snäll. Hallow hon måste lära sig.
Yasse börja kolla igenom kylskåpet minst 1g i veckan så kommer du inte ha mer äckelmögel i din kyl. Do it. Du kan inte låta sådant stå tills mamma eller någon snäll syster ska komma och hjälpa dig. Remember you are a grown up nu. (visst heter de så??) :P

Fast vem hade inte velat ha mamma hemma hos sig hela tiden. Mamma hon e bra hon. Mamma vi Älskar dig <3 // Barnen Jensen

Ajaa nu måste jag börja fundera på vad jag ska ha med mig i väskan till helgen.

Love you all

M!ch£ll£

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0