Bonus inlägg

Jag måste ju bara säga att direkt efter jag skrivit det förra inlägget kom mamma hem till mig!
Hon ska hämta alexander och ska köra BMW:n dit!
Trevligt med lite sällskap tills klockan blir Tio.
Plugget i dag blev framflyttat till 11:00:) =mer tid för tvätt

Jag visade Madre min mögelskål och ni känner ju henne.
Medans jag gick ner till tvätten och lotsades som ingenting försvann mitt mögelproblem:)


Min Madre!
Respekt hon är perfekt!

http://www.youtube.com/watch?v=a7mguro1kmU


Hon har antagligen precis fått i mögel äcklet i sopepåsen:)
Sen började hon diska det lilla som fanns i vasken! hahaha

Mamma hälsar till alla barnen:)
<3

ψΔςΜ↑η€


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0