flickorna på ....

∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ

Jag bara älskar flickorna på klitteberg!!!!
HAHAHAHA
så jävla roliga med sina olika problem hit å dit, nollande
järnor, skitsnakk, å den snygge ridläraren!! känner igen
mkt av det från min tid i stallet =D hilarious =D 
Måns möller e ett geni enligt mej!! ;d

min kväll idag blev lugn. tänkt att ja skulle ut annars å kolla ngt band
men pallade verklisch not. så d va ja med min chokladpudding ikväll.
kollade idol för 3e ggn, typ 1a ggn ja kollade ett helt program å ja
måste säga att ja diggar den knäppa jazz tjejen Linnea med luggen
och Jay med rösten =) å inte alls den blonda finskan, fattar ärligt
nte vad hon gör kvar i programmet??!! den andra tjejen som e
mörkhårig va bara tafatt. ser inget speciellt i henne alls! Namn glömt!
fast snygg hårfärg dock =)
...........................................................................................................................

men jihde..ja e inte ledsen.. jag e glaaaaa =) =) =) elin åkte ut uuut uuuuut =)

så nu e d party i lägenheten =P =P
The Hit Nation – Somewhere Over The Rainbow



∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ

Kommentarer
Postat av: Yasmine

Haha håller med dig! Klitteberg e grymt!

2010-11-13 @ 02:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0