glömt att berätta

I förgår så fick Johnnie ett ryck. Inte ett litet ryck heller. Han hade hittat en bil på blocket som han ville ha. Å billig var den för att vara en sådan bil. Han bestämde sig för att han skulle ha den och han skulle ha den nu. Problemet var det att den inte fanns i Stockhlm och inte stoppade det honom inte. Den fanns i Malmö bara sådär 60-70mil här i från.

Han ringde mig hem och bad mig boka två sista minuten flygbiljetter till Malmö. Vi ska ner och hämta en bil. Okej tänkte jag. Bokade biljetterna eftersom jag e så snäll.
Han ringde igen och sa att Jennie nu var påväg och skulle hämta upp mig och Trym. Jag fick panik. Jag skulle ju hinna med att duscha. Hann hoppa in i duschen, duscha snabbt, klä mig och knappt han torka håret så stod Jennie utanför. Hoppade in i bilen och så körde vi till Johnnies jobb.

När vi kom dit så stod Johnnie och Fredrik där och väntade. Fredrik skulle köra oss till centralen så så att vi kunde ta tåget ut till Arlanda. Väl på Arlanda så var tiden knapp men vi hann slänga i oss varsin hamburgare innan flyget gick.

Å så var vi i Malmö. Medans Johnnie och Örjan var ute och körde  med bilen så satt jag på flygplatsen och väntade. Det tog 1h innan Johnnie kom tillbaka för att hämta mig. Finns bara två platser i bilen därför jag fick vänta.

Ja så  nu äger han inte bara 1, 2, 3 eller 4 bilar utan 5 + Saaben som är hans jobb bil.
Men jag klarar inte. Han körde från Malmö till Örkelljunga där vi tankade sen körde jag resten av vägen hem till Södertälje vilket va runt 60mil. Så nu ligger Älsk lite efter med milen. Det var en ganska så skön bil att köra och snygg e den.

Kolla in Honda s2000 på nätet så har ni bilen där.

Love Love

M!ch£ll£

Kommentarer
Postat av: Yasmine

Hahahaha!! shit va härligt!!

Älskar sånna spontana grajs!!

Bilfantaster;)

2010-11-03 @ 22:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0