GOD MORGON ALLA JENSEN

∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ

okii dååå. jag ska göra större bilder =)
bra morgon än så länge. fixa frukost nu, ägg på spisen. vet ni, jag kan bara äa ägg i sällskap!!! 0.o
det blir lixsom inte gott när ja kokat å käkar själv, hur ja än försökt! helt weird!!
solen lyser, all snö e borta nu typ. så mille ja ger mej, du vann snöduellen va =d
fast va e d för katt du har mille igentligen??

idag ska jag, som e bokat redan
-sätta upp bilder på tixs om att han saknas =´(
-träffa annelie
-träna
-handla
å mysa med tända ljus ikväll=)

alex sa att han kanske skulle skriva i går kväll. Blev inget men d blir mer å mer positivt från hans sida iaf =D
å ännu mer positivt e att nilla skrivit nu oxå =D

den nyare låten va ju grymmgrymme =) yassss, hur hitta du den??!! nice work anyway =)

hehe Tess ql att du läser våran blogg, hade ja ingen aning om =) d e fan att ja inte hann med er=(
måste tas nästa helg ja kommer ner, ingen bokad ännu dock!

nä nu har J tagit av äggen, hällt upp yoggi, så nu e det breakfast time..
då ska la ja oxå slänga upp en låt för denna stund =)
en låt jag bara älska. så skön. inga krav. bara musik som den ska va!! =)

http://www.youtube.com/watch?v=gP4u4I96DVQ



∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ

Kommentarer
Postat av: Tess

:) Hitta den samma dag,via facebook i michelles blogg. :) Så kan de va... hihihih

ja de hinns med en annan dag...

2010-11-11 @ 17:52:59
URL: http://isset.blogg.se/
Postat av: Michelle

E TIXS BORTA??? NEEEEEEEEEJ :'(

2010-11-13 @ 14:08:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0