Hej mina älsklingar!

Nä ingen bra uppdatering!

GRATTIS PERNILLA!!!!!!!!!!!!!!!
Vi ringde dig i lördes, men hörde knappt va du sa:(

Ja Michelle!! Simona sa sen att hon hade velat hänga med till IKEA ba det att hon sov så mjukt att hon inte riktigt fatta att jag fråga... hon va lite väck!
Och att jag slumra till ibland va ju ba för att jag hade så mysigt sällskap;)
Jag kände mig trygg! haha

Det snöade i går kväll här i H-stad när ja va i studion!
Men den snön ni har.... mys!

I dag är jag ledig och ska stäääda i min lägenhet för ni vet ju hur här ser ut!!
Sådant jag bara visar upp för syskonen, mina tjejer och antagligen Martina Holmgren HAHAHA!

Some pics from the weekend!
Och lite bakgrundsmusik ala Simona och Yass
Duck Sauce – Barbra Streisand - Radio Edit

Väla mit Simona


Innan Kastriots tävling Breakers Fuel
 börjat


Happy Djazz


Lovely simmo


Perfekt sisters


Domare Chibban visar vad han kan;)


Breakers Fuel avklarat
Kastriot is King;)
 

Samira anlände efter tävlingen
Har försökt klippa ut mig ur bilden hahaa
 

Vidare till Viggans affär för efter softish


Dagen efter följde vi Samira till Latåg


Farmor 1


Farmor 2


Frukost på Roberts där kastriot och gänget mötte upp oss
Haha.. simona va så hungrig att hon beställde två mackor! HAHAHA


Heeela söndagen va seeeg dag!!!
Och väldigt lite bilder tagna under Breakers Fuel och allt annan Simona!
Väldigt ovanligt för mig men pallar inte ta bilder med min telefon!
Inga bra bilder!
Har ju inte ens några bilder på Michelle:(
Så jag har bestämt mig...
Nästa inköp-- Digital kamera


Puss på er mina älsklingar!!

ψΔςΜ↑η€


Kommentarer
Postat av: Martina

Haha har man fullt upp hinner man inte städa alltid ;)

2010-11-10 @ 13:32:32
URL: http://martinaholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0