KLIPPAT HÅRAT

Jag har precis vart och klippt mig här nedanför trappan:)
Gick ner i mina duntoller och en stickad tröjja!
Jag plockade fram min gamla bild på fina frillan jag haft i almanackan i ett år lr något och sa.. ungefär så här vill jag ha det!.

Jaha.. så nu är det sitwalk där jag presenterar ny hårat på den fina ansikte.

Jaha.. här har vi då den skeptiska looken..
Här ser man då de kortaste partierna av hår hänga över ena ögat..
Bra användning av detta ansikte har man när ungdomarna slänger ut sig komentarer som:
Eh... jag kan få en gratis läsk av dig va..hehe?
Det räcker ju bara att titta på mig lr hur! Svaret sitter i luggen säger jag ba!


Och sen är vi då inne på den oskuldsfulla blicken, där håret ligger lite försiktigt åt sidan.
Man kan nu också se det ena ögat titta fram igen.
Funkar vid speciella tillfällen där man t.ex kommer en timma försent med filmen man hyrt. Eh.. oj, jag är visst en timma sen.. eh, hihi


Åh:9 nä men titta här! Den busiga blicken.
Denna är suverän att använda hos chefen! t.ex.
Men du... tycker du inte att jag förtjäna en löneförhöjning på si så där en tusing?
Hehe, klart jag gör va..


Den lite halvt mysiga frillan plockar vi fram när det är dax för föreläsning.  
Då kan man sitta i sitt hörn och drömma sig bort!! 
och man kommer undan med det:D


Wawawiiiwawaaaaa
Åh,, låt mig ba ruffsa te håret lite så kan vi gå runt i stan och sen ta en fika!!


Peace

ψΔςΜ↑η€



Kommentarer
Postat av: Tess

Du e världens finaste! Blev super bra med håret ju! <3

2010-11-24 @ 16:26:32
URL: http://isset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0