Massa med snö

Det var inte mkt snö på de bilderna om man ska jämnföra med hur det såg ut lite senare på dagen igår.





Å varför gör  ni era bilder så små. Det e så jobbigt att klicka in på varje bild å så e det för små för att se vad det e om man inte klickar.

Idag har jag varit duktig och städat här hemma. Har städat i hallen, köket och lite i sovrummet sen så har jag dammsugit hela nedervåningen samt hela trappen upp till andra våning.

Kul att Nilla kom in och skrev. :D Det vill vi se mer av. Å så vill vi se mer av att Alex skriver med sen så André såklart. Ni e lite dåligt på att skriva ni tre.

Och medans jag väntar på att Johnnie ska ringa och säga att han e påväg hem så ska jag  nu hoppa in i duschen. Han skulle vara kvar på jobbet efter att han slutat idag för att hjälpa en kompis med att byta till vinterdäck.

Ja jus de ja. Cobra har kommit hit nu. Johnnie hade med henne hem igår. :D
Katten och Cobra går inte jättebra ihop en förhoppningsvis blir det bättre.

Jag tycker att ordet kontorsstopp var hilarious kul.. haha Har heller aldrig hört det.

Love you

M!ch£ll£

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0