Önskelista Ala Yass

Jag skriver en lista, men ni får gå tillbaka till den ibland för jag kommer fylla på den!!
Hinner inte skriva allt nu och det är ball att skriva önskelista igen så nu ska det skrivas!! hahaha



*Liten stekpanna (alltså mindre än en stor!)

*En sån här Plånbok där man kan stänga in allt t.om. telefonen, fast inte så här ful



*Dörrmatta svart

*Choklad fondu

*En bricka man sätter datorn på satt man slipper ha den direkt i knät!

*Hund
Alltså jag e tvungen!! hund har alltid funnits med på mina önskelistor genom åren så kan ju inte förändra detta nu!
hahaha

ψΔςΜ↑η€



Kommentarer
Postat av: Tess

*Liten stekpanna (alltså mindre än en stor!)



Så söt du e yasse! :) En typisk mening från dig!



puss puss puss

2010-11-22 @ 20:23:46
URL: http://isset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0