Phuu

Jag hittade den när jag skulle lyssna på den vanliga versionen med Gary Jules.
men din låt va härlig simona haha!

Den dressen va riktigt Nice! Jag vill också ha en sån!!!!!! Jag hade tagit den gråa på andra raden till höger! Den hade passat mig fint:) Vilken skulle passa dig...? kanske samma som jag gillar.. usch det va svårt! den du känner ser mysigast ut! den du fastnar för!

Jag gillar inte bilarna.. ja menar de såg riktigt frääääsha ut, men vart e vi påväg??
Usch.. Robot värld, can touch you now:/

Jag har varit på riktigt dåligt humör idag!! Börjar bli mkt med skolan nu.. Föör mkt! Jag vill bara ta det lugnt nu, men så ska man gå ett halvår till:/
Det är ju riktigt kul egentligen, men tufft sätan när man jobbar!


ψΔςΜ↑η€


Kommentarer
Postat av: Tess

Hej min rövmine! <3



Du klarar allt! Vet att de kan va seegt ibland... Men du är super duktig!!



Puss puss

2010-11-12 @ 10:08:16
URL: http://isset.blogg.se/
Postat av: Yasmine

:) tack hjärtat!

2010-11-12 @ 14:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0