så nu ger jag mig !

nu äntligen efter allt tjat kan jag väl skriva en å annan mening (;
jag börjar med igår kväll, då jag sa till min kära bror som lånade sladden till min laddare som jag sa han kunde sätta i telefonen så den skulle ladda på natten men näee inte de inte !  så jag blev lite stressad när jag visste att jag knappt hade nått batteri på telefonen till skolan å resan dit&tbx. Så jag hade me laddaren till skolan men "hann" inte ladda den så mycket :(. men om man ska byta samtalsämne så fick jag reda på att den ända i klassen som inte blivit mullad var såklart jag, så önska mig lycka till till skolan imoron,  jag hoppas jag överlever.. menmen sånt är livet ibland (;   men nu fick jag kontorsstopp i hjärnan så nu slutar jag skriva :p
puss å hej leverpastej ! :D




|\| ! |_ |_ /-\

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0