snö i Södertälje!

Ja här snöar det en massa. Här e det vitt. Så hej vintern, igen!

Resan upp igen gick bra. Höll tiden bra fram tills jag skulle hämta posten vid huset. De gjorde att jag tappade lite tid och hamnade mitt i rusningen. Men jag kom fram. :D

Helgen hemma i Halland har varit kul. Har hunnit med att träffa en massa folk. Å vissa 2ggr. :D
Har träffat Tina, Tilda, Sandra, Yasmine 2ggr, å de andra som Emilia, Simona, Björn, Tim, Elisabeth, Pia, Katarina, Siv, Monica och så massa släktingar 1gång. Så har haft fullt upp alla dagar.

Å ja mkt dålig upptatering har det varit från oss alla i helngen. DÅLIGT
Pernilla har ju till och med fyllt år. GRATTIS TILL HENNE. <3

Som vi alla har läst så var inte Simme nyckter i Lördags. Hon mådde inte toppen heller när jag träffade henne i Söndags. Hon somnade. Trevligt sällskap. haha

Kommer välla hem igen till Halland den 26/11. Mormor fyller jämt och ska ha lunchbuffé den 27 å det kan man ju inte missa. Kul

Hondan


Huset


Puss Puss Love

M!ch£ll£


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0