TACK

Min födelsedag idag!!!!
Underbar dag har det varit!
Tack igen Mich!
Shit fattar ni att jag har fått över 90 grattulationer på facebook!! Nästan 100!!
Shit va kom alla dom ifrån! Har inte tänkt på att jag känner så mkt folk!!

I dag har jag pluggat i skolan
Umgåts med Samira, vi åt kebabb och kycklingrulle.. mmmmm
Va på jobbet och hämta papper till Samir.
Pratat massa i telefon
Hämtat verktyg hos March
Byggt ihopa en byrå med hjälp av Lollo och Samira
Handlat med Lollo och Chalotte
Svarat på massa mess
Blivit överraskad på facebook!
Haft Bab, Susanne och Vick på besök och mysfikat
Marre och Mattias kom förbi och gotta sig hos mig nu på kvälla
Och shit, nu måste jag kolla postlådan!

Jag ska snart lägga upp bilder på mina gardiner och min nya byrå!
But not palling to night,,
YEAH!! hahahaha

Puss Älsklingar

ψΔςΜ↑η€


Kommentarer
Postat av: Tess

Låter som du hade en super mysig dag ju! <3

2010-11-17 @ 17:12:25
URL: http://isset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0