Vill me ha onepice

Jag vill med ha en onepice. Har velat ha det lääääänge. Mupp på dig om du köper en då kommer jag ner och tar den.. haha Jag vill iaf ha en marinblå. Så nu vet ni vad jag vill ha i julklapp ;)

Jag har inte sätt ett ända helt program av Idol. Har typ sammanlagt sätt kanske 4 låtar. hehe
Så man kan ju inte säga att jag har så koll på vilka som e med och vad de heter eller om de e bra eller dåliga. Det jag vet e att jag tyckte att olle var bra innan men hur han e nu gentemot de andra vet jag inte.

Jag viste inte att Tixs var borta. :'( Fan va tråkigt. Hur länga har han varit borta??

Katten vi har e en av två katter till ägaren av huset. Den andra gav han bort men lät Marlin vara kvar. Dock har vi inte sätt till Marlin på två dagar nu för Cobra har ju skrämt iväg han. :/
Hon gillar lixom inte katter.

Snön håller på att försvinna här med men än ligger det snö kvar på backen.
Gjorde en snölyckta i tisdags. Den ble fiin. :D Matilda ville att jag skulle göra en snöängel men vi har ingen plan yta att göra sådant på. Sen så hade jag min vinter jacka och jeans på mig så ville inte. Men när det kommer snö nästa gång så ska jag ta på mig andra kläder och göra en. ;)

Pratade med mamma innan idag. Hon sa att Alex inte var helt frisk. Ska nog ringa och kolla hur det e med han. Inte kul att vara sjuk ju. :/

Imorgon ska vi kolla på STORA bilar. :D Ska ta med kameran och fota lite så kan jag lägga in bilderna här sen. :)
Gillade btw den lille vita bilen..haha den var ju cool.

Sitter nu på Johnnies jobb. Han har fixat lite med två bilar men verkar nu vara klar så ska nog åka nu. Dock vet jag inte vad vi ska göra mer idag men hungriga e vi båda två så lite mat i kistan hade inte varit helt fel.

Puss puss på er

M!ch£ll£


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0