halland

Hejsan alla!!

Satt och skrev ett jättefint och långt inlägg för två dagar sedan men sen ville inte internet längre så gick inte att lägga upp. :( Sen hamnade vi ute i skogen där inte Johnnies mobilabredband ville fungera. :(

Fan vad arg jag hade blivit om jag hade varit dig Simona. JÄTTEARG hade jag blivit. Fan va dåligt av dem att låta dig vänta så länge och sen bara koppla bort dig för att tiden gått ut. Grrrrrr :@

Nu e vi iaf hemma i Halland över helgen. Ska på fest ikväll och imorgon blir det match. :D

Får försöka få Pernilla till att skiva hon har inte skrivit något ännu ju :(


    

love you all. En för alla alla för en <3

Mich

Kommentarer
Postat av: Wiky

HA! Där var minsann jag också med på en bild! YES!! My work here is done! :)

2010-10-16 @ 18:29:56
URL: http://mondoblog.se/wiky
Postat av: Yasmine

<3<3<3<3<3<3<3<3



Finaste bilderna gumman!!

2010-10-18 @ 12:38:41
Postat av: Max Brolin

Heej :D jag heter max och är en gammal kompis till pernilla och jag undrar om jag kan få hennes nummer för vi tappade kontakten rejält när ni flyttade

så det hade varit kul att kunna få kontakt med pernilla igen :D

2010-10-21 @ 18:36:48
Postat av: ∫i♏♏◯Ḻiv∫ シ

det ska vi kolla upp max =)

2010-10-21 @ 21:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0