helgen i hstad på några bilder ba =P

∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ


i hastad hann man ta lite bilder


2 snurriga people


2 knäppa


3 smiles


one close up


mille, ja e ledig på torsdag så jag kan nog ta mej till er där ni e i stora gbg =)

just d. jag har nu TV och XBOX tillfälligt, och skrivare t datorn



J bor härrrr tills han får egen lägenhet =) lite blandade känslor men mest myysigt nu när han väl fått hit lite av hans saker å så där. hoppas på att han kommer att diska ordentligt och noga efter sig bara =P hehe jobbig satan e jag när det gäller sånt ;P

nu, nana första natten ihop, fast efter cis miami =)
så när ja reser mej från soffan kommer ja titta lite coolt så där på jocke med snett huvud, händerna i midjan och pratar med pauser   mellan    mina ord    i    mina meningar =D och gå mot sängen så där cooooolt =P


GOD NATT SYSKON nu beordrar J mej att lägga mej i sängen hos honom

PUSS

∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0