luktar gott .

Jag har bakar bullar. Kolla vad fina de e!! ;)



Innan jag bakade bullar, duschade, klädde på mig, åt frukost så gick jag 1mil på crosstrainern. :D Hurrtiga Michelle. Tog 30min. Vet inte om det e en bra tid men ganska så nöjd med min insats iaf.  ;)

Vill åka till Gina Tricot och prova och förhoppningsvis köpa denna klänningen. Den e fiiin.


Ska nog sätta igång en film nu. Johnnie ska jobba över eftersom han behöver sluta vid 2 imorgon för att vi ska hinna i tid till Gbg imorgon.

Puss Love

Mich


Kommentarer
Postat av: Yasmine

Du Mich, jag såg reklamen på klänningen!

Den e jättesöt!! By it

2010-10-27 @ 22:31:03
Postat av: Yasmine

Shit du e grym på att baka!

Ja måste nog ta och baka mig ett par bullar för första gången snart!

2010-10-28 @ 13:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0