Oj 13:30?

hihihi åh vi kan dela guldstjärnan:)
Du e finast!

Din sign e Niiiiiiitttcceeeeee honnney!!!
Ja, Nice är ett vanligt ord i mitt ordförråd mä pga att ordet e just riktigt Nitce!
Men ja visste inte att du använde dig av ordet nice så ofta Mich..., men d e ju Nice!!

Vet ni va.. Yasmine jensen va uppe kl. 13:30 i dag.
Satt och titta film med Matin i går och sedan satt jag uppe ytterligare och titta på två filmer själv. Eftersom jag vred tillbaka klockan så kan jag med lite bättre samvete säga att jag la mig 04:00 där omkring.
Ja va trött, men d va så gott att ligga i soffan å ba kolla film:) tänkte jag skulle nanat tidigare, men fastnade i chilli soffan!
Men att va uppe så sent på morgonen e icke likt mig, men behövde nog d! Känna att jag kan gå upp precis när som! Jag har haft en heeeel helg utan något planerat!!!! Ingen match, ingen resa, inget alls inbokat med någon.
Helt underbart.. Fast inte har jag kunnat sitta still för d:D

Jaha.. nyvakna Yass

  

      obs.. kl. har tickat        
  

Fast lika gla e jag för d, men gladast är nog själen


Yodeladihooo yodiladehooo yodiladiiiiiiiiiiiihihihihi


Egentligen är det gott att gå upp tidigt som ni gjorde pill och ha hela dagen framför sig! fast lite tråkigt med mulet.
Ni kan i dag:
-Handdla
-Laga riktigt go mat och efterrätt
-Tända ljus och sitta under filten och kolla tv
-Kanske gå på bio
-Kanske ut och äta
-Ba ha helmysig dag och kväll
Fast ni har säkert redan hunnit mysa te det! kl är ju redan över 2 haha..

Min nya sign!
Yass goes mitt!!

ψΔςΜ↑η€
Djazitack


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0