snön har hittat hit.

hejhop!!
Imorse när jag vaknade när Johnnie höll på i sovrummet, han skulle ju iväg till jobbet, så sa han att jag skulle titta ut. Det hade snöa. Så nu har snön hittat hit också.

Igårkväll så bakade jag pizza till kvällsmat. Har aldrig gjort det själv innan men den blev helt ok. Dock så var det ju inte lika god som pappas pizza. Ska nog be honom om receptet. ;)

Simme. Har inte du hängt med alls. Bodde förra veckan tillsammans med Johnnie systers familj men sen förra onsdagen så bor vi u själva i ett stort hus ute i skogen. så om dagarna så e det bara jag och Trym hemma.
Cobra är fortfarande hos Linda eftersom hon löper. Hade nog inte blivit så bra om de varit ihop, då hade det bivit doberdallisar (dobertiner). hahahaha.. Nej nej det vill vi inte ha.

Nu ska jag ta på mig lite ytterkläder för att gå ut på paraboljakt. Finns ingen signal till TV så går inte att titta på den :/. Sen när jag hittar den får vi se vad jag gör. Sitter den högt upp så har jag problem för då når jag lixom den inte. 

Blir så tråkigt och dystert när man inte kan ha igång TV, även ifall man inte tittar på den hela tiden men man slipper känna sig jätteensam. Sen så e internet så segt att jag inte kan lyssna på spotify. Har full mottagning men e ändå segt :S

 


Mich

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0