som på ett bananskal

∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ

har ni märkt att ja inte komenterar era inlägg ?? inget illa menat, ja skriver mina komentarer i mina inlägg i stället nämligen!! =D ni e så gulliga å komenterar hit å dit =)
kanske ska bättra mej på det!!??

o har ni märkt attt jag i bland har stavfel?? det är mäst naglarnas fel, fast sen kommer ja inte ifrån att ja stavar som en kratta från början, men naglarna gör det snäppet svårare att pricka rätt tangenter ;)

hahaha jag sov länge i natt istället, 11 timmar för min del. dagen blir helt weird yass=)
tur att ni kunde komma överens om om stjärnan, men varför dela, när ni kan få en varsin istället * * känner mej
generös nu =)

ja du hade världens finast sign nu millpill =D då e vi 3 st med varsin sign, helt i egen stile =P
yass i mitten- hon e alltid i centrum ändå. mille har en elegant- hon e så kvinnlig. jag har ett.....ingen aning- för att ja är inte så värst seriös =P

fett ql ska d bli i helgen yass..mille, se t å kom ner den helgen du oxå!! triss är ännu bättre än par, u know =P

iaf, här kommer en liten berättelse om min dag. Vaknade vid 8 typ men lyckligtvis kunde ja somna om igen som vissa andra inte kunde ;) gick upp 10.40, snabb frukost, off to work. mitt tänk från början va ju liiiite off redan från början. kom inte ihåg att vi hade vissa leksaker osv..sen blev kl 16.48 och ja tänkte att jag skulle ropa ut för vi stänger vid 17 på helgerna. Jag börjar,
Ett kundmedelande, ett kundmedelande. då var kl 16.48 och blabla bla. kom t kassan, typ ngt sånt. Så knäcker sig dennis i kassan och säger t kunden, haha ja simona hon ropar ut fast vi inte stänger än på 1 H hehe =)
stort smile på killen, men så ser han lite lurig ut. titta på mej, sen drar sig blicken mot telefonen. han slår nummret till högtalaren och säger, högt till alla i affären
- Simona gjorde bort sig här bara HAHAHAHAHA....
hahaha omg, dom hade inte ställt om telefonerna på jobbet så ja ropar ut 1 timme tidigare att vi snart stänger! xD
pinsamt!!!! =)

ja sen slutade vi 1 timme efter det o när ja kom hem gjorde vi renskav igen...gott =)
nu e d indiana jones som gäller för kvällen. OCH chokladpudding..MUMMA!!




ǝϽɐǝd ll´ɐʎ

puss
∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0