Helg on Stationsgatan

Nä jag vet! Jättedåligt! skulle egentligen ha bloggat varje dag jöö!!!!
Skulle gjort en sammanfattning i går, men sen spårade allt ut så d blev ej av:(
Simona har lite härliga bilder på sin camera som hon får printa in!

Fredes kom Pernilla och simona till stationen och jag mötte upp dem!
Vi gick och handlade lite på Hemköp och sedan kollade vi på Gisslan, och Bruce är så överfett grym! Alltid!

Nästa dag frukost:


Sen gick vi runt på stan och fick med oss lite kläder hem, sedan vid halv ett drog jag iväg till andra kval matchen. det blev 3-1 till dom, men vi vann på straffarna i slutet.. och jag la för övrigt min straff! helt underbar straff;) 
Medans jag spela match satt nilla och simona hemma och lata sig, vilket gjorde simona lite frustrerad för hon hade egentligen velat hitta på massa things!

När jag kom hem stack vi till Maxi och handla mat:

Vi hyrde film, laga tackos och hade d gött sen på kvällen!
Sen stack vi inom en snabbis till Kastriots och deras studio.. simona ville kolla in den och såklart träffa pojkarna:)

Söndag= Kaos dagen!  eftersom två av de tre unga systrarna jensen blev lite arga på varandra! 
Hade Mich varit med oss hade vi hört en kommentar liknande:
AME SKÄRP ER FÖR HELVETE!!!
Och då hade simmo kanske sagt något i stuk med:
DU!! Håll Käften! Jag orkar fan inte med hennes jäkla gnäll längre!
Pernilla:
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHHH HÅLL KÄFTEN FÖR HELVETE SIMOOOONAAAAAAAAAA!!!!
Yasmine:
Åh,, Håll inte på så här, d blir bara värre! Simona kom igen lägg av, va tyst! och pernilla.. va är det?

MEN!  
D som va bra med dagen va att jag och Nilla åkte hem till Veinge och käka lasagne och hade d mysigt! Vick hängde också med. Efter jag lämnat Nilla vid tåget drog jag till studion, är man nere så är Kastriot bästa botemedlet! haha

Älskar er!

ψΔςΜ↑η€


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0