wohooo

Guldstjärna till Mich. :D
Men Yass eftersom du e så söt så kan vi dela den. (A)

Haha ja nu ser jag ju att det stod att ni köpte skor till dig. haha ojdå.
Men det hade varit schysst om Pill hade börjat igen. Inte sant!?

Haha ja världen e allt bra liten. Att Wiks skulle till Gbg viste vi men till samma del, samma gata, samma hus och samma våning. Nästan till och med samma lägenhet som du bor i. hahahaha Ja för Gbg e ju inte så stort. Hur stor e sannolikheten. De e nice iaf.

Ja och där kom det ordet igen. Nice. Ja nice kommer till och från i varje mening nu från mig. Galet. Igår sa jag till och med, "vi åt middag innan 5 och efterrätt innan 6, Nice" Haha och Johnnie skrattade. Vad har flugit i mig.

Ja och så har ni välla ställt om klockan inatt med. annars kommer ni bli 1h tidigare till allt ni ska göra. SimSim för ditt bästa hoppas jag att du har ställt om klockan eftersom du ska jobba idag. haha

Johnnie vaknade vid 8 idag vilket gjorde att jag med vaknade. Han gick upp jag låg kvar och försökte somna om men det gick inte så vid 9 gick jag med upp. Jobbigt tidigt att vakna 8 på en söndag. Usch.
Å vi som inte ens vet vad vi ska hiita på idag. :/
Tråkigt väder e det med. Regn och mul.

Vad tycks btw om min nya sign??
Å jag tror att jag ska skriva i fet-stil framöver. Va tycks om de??

Have a nice day

M!ch£ll£

Kommentarer
Postat av: Yasmine

Hde jag inte sett din komentar på Facebook hade jag inte vetat att klockan skulle ställas om!!!

2010-10-31 @ 15:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0