haha jag å yasse busa på nätet innan =)

∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ

vi var båda inne på min fb å busa innan..var sin stad! (för vi vet vilka d va) mkt roligt, satt som små flickor å skratta elakt å fnissade direkt efter det mkt elaka skrattet....... vet ni hur?
så här....
MOHAHAHA, kolla vad jag skrev..fniss fniss fniss =)
hehe , jaaa, mohahaha..fniss fniss fniss!!


iaf. min dator har problem med att få intenet att funka idag, ringde 3 å dom sa att dom håller på med masterna här runt i området...så när d e klart kan jag använda min mac igen =)
den gamla stängde av sig 2ggr nu på 5 min..av ingen anledning. Å D E GÖTT MED NY DATA SOM MAN KAN RÖRA SIG BREDVID =)


å veet ni vad! jag har snackat med denna snubben idag.. haha jag var helt inne i mina egna tankar på om jag träffat honom förut lr om jag känner honom, att jag sa fel info om våra studsmattor till honom =) hahahaha så pinsamt!!! å sen när jag var klar så stod jag bara kvar (å tänkte lite till...)
han ba- Ja, tack då!
-eh visst, bra hej, hej
!!!!... ja e så pinsam.. han som e överst i mitten =) mkt trevlig kille



∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ

Kommentarer
Postat av: Yasmine

thas right

2011-04-19 @ 08:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0