känner mej inte riktigt 100 ikväll

∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ

när jag vaknade i morse var jag så seg..ville bara ligga kvar i sängen



det bränner i halsen, huvudet, armarna och magen nu, blåsa på tungan
så stanna hemma ikväll efter jobbet. vill orka med helgen oxå!
käka tacos mmmmmmm =)

en paprikabäbis hahahaha



drömmar kan ibland kännas sjukt verkliga..skumt! tur vi har kvar mille hos oss ♥
har oxå haft sånna drömmar..men alla lever å mår nicebajs =)

asså en sak jag inte fattar e hur jag kan glömma bort delar av mitt liv...lr inte få ihop tiden med mitt liv..hänt en massa konstigt, det vet vi. bland annat då glömt att jag blivit 1 år äldre å gott runt 7 månader i tron att allt var i sin ordning...fick ringa mamma å yasse för att kolla så folk inte lurades med mej =/ garva gjorde jag länge den kvällen =D

å nu när jag kollar min ena spotify lista på PS. i love u, så står det att jag addat den 2010-05-14.. detta e la 14 maj 2010 lr??
men jag har för mej att jag kolla den filmen denna vintern, när jag var sjuk från jobbet, hemma hos yasse!!! lr hänger jag inte med i mitt egna liv igen!?!?!?!?!?!

nu ska jag spana lite mer på nätet..å lyssna på mer PS, i love U musik
här får ni en som jag myser till =) it was me

1e april skämt fyyyyy ffaaaaaaaaaaaannnnnn va hemskt !!!
∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ

Kommentarer
Postat av: Yasmine

Det finns ingen film jag bölar till så mycket som P.S I Love you!! Jag gråter VARTÄNDA gång!! Genom HELA filmen!!

2011-04-01 @ 23:58:12
Postat av: Jocke

den paprikan ser ju ut som en snipa =)

2011-04-02 @ 12:10:14
Postat av: ∫i♏♏◯Ḻiv∫ シ

d e sant hahaha tänk att jag kom å tänka på dej direkt där jocke =D härligt med könsfrukt ;)

2011-04-02 @ 20:26:57
URL: http://enforalllaalllaforen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0