snällt folk i gbg =)

∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ

idag efter jobbet drog jag å träffa några vänner! trevlit så där med umgänge å massage ;) men ja var rätt sleten ändå, inte på d skämtsammaste humör. men en dans fick vi till iaf =)

sen drog jag å samsam ( å jag körde bil ännu en ggn i gbg) efter att jag släppt av henne typ centralen så fick jag hjälp av en räääääktigt snäller å söt kille att komma t hisingen å hem =) så jag å bmw körde bakom volvo...inga olyckor här inte =)
haha å jag tog regnummret på hansa bil så jag kan snoka lite på honom =D mohahaha ;) fast ägar namnet kanske inte står där iofs.. jaja =)
Annars, har precis fixat med räkningarna, ska ringa lite imorn å kolla läget för vissa bara så ska nog allt stämma senare =)
Å på första ggn på länge så ska jag nu börja med budget igen...jag har slösat mkt (välbehövligt ;) denna månaden men så får det ABSOLUT inte fortsätta!! så budget på G =)
nu ska jag dricka vatten å fixa sen nana natten. jobb imorn =)
∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ
kööössss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0