Cykelspår är finare på vägen..

JAAAAAA!
Jag skriver nuuu!

alltså.. i tisdags.. så var jag ute och cyklade i "stormen".. nu när jag tänker efter så skulle jag nog inte gjort det ändå..

För liksom jag hade en fet vinterjacka på mig med luvan på. Sen kom världens blåst på MIG och JAG ligger efter några sekunders tystnad i diket eftersom att LUVAN inte ville av och hellre var kvar på huvudet och fångade vinden......... jajja, jag missade stolpen i alla fall! :DDD

Nu har jag ibland ont i knät.. Awesome lix!



Denna dagen dååååå!

Gå upp till skolan..

Ha massa tråkiga lektioner.. Fick reda på lite betyg *happyface*

Åka hemmåt och göra färdigt dom sista läxorna.. snart färdig..

Och nuuuuuu sitter jag här!



Fina kläder som jag hade idaget =)




¶Σ®ΠÎLLΔ

Kommentarer
Postat av: Yass

Hahahahaha lyckat Pnille:)



Äntligen har hon skrivit!!! Happyface!!

2011-12-15 @ 22:33:25
Postat av: Anonym

Fiiina kläder med Pille

2011-12-16 @ 16:16:01
Postat av: simona

Hahaha stört skönt!!!! Som en fura ;-)

Snygga kläder Epic :-)

2011-12-16 @ 16:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0