grymme jag!! =)

∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ

jag tränade stenhårt i kväll på gymmet...lr nä, inga vikter mn jag körde kondition i i 90 min typ =)

först cykling
sen springa på bandet =D såååå jävla grymt mkt kärlek jag har till bandet =)
sen trampmaskinen lr va d kallas, asså jag dog i mina ben efter det
..men sen blev det cykling igen =D wooop wooop!!

musik va blandat men sen på sista cyklingen va d tvunget med metallica!

å jag flina gött medans jag träna!! ja måste sticka dit samma tid som idag, igen ! det va bland annat simson på TVn!!

folk som gick förbi mej såg mitt leende, undrade va fan ja flina åt, kollade TVn...å sen stod där ett gäng killar å glotta simson HAHA!! äh, dagens träning å simson rockade =D

sen blev d frukttallrik när ja kom hem! just d, ja fick öka på mitt gymkort idag, d hade gått ur tiden =)
så 3 månader till med träning så ska man nog klara av beach 2011 galant =D

ja ska peppa mej själv så in i norden å ska skriva här på bloggen om det. även lägga ut bilder som peppat mej för min träning !

nu sängen för den behöver moi riktigt mkt..

*god natten å morgondag på er älskade*

∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ

Kommentarer
Postat av: Tess

Yeey!! heja dig!! :)



Super duktig!



Puss

2011-02-04 @ 16:40:54
URL: http://isset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0