lr så glömmer man brallorna..

∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ

så jag inte kan träna, känns så där, men d kommer fler dagar i mitt liv. stack hem å käka direkt. Prata med yasse som kolla på ett program om saker man ska göra innan man dör. ett program mest på skämt..

men innan d händer mej hoppas jag på..


mitt livs kärlek..




bilda familj =)


göra lite crazy saker i mitt liv



behålla vänner å få nya



att jag är nöjd med mitt liv,
så jag kan festa vidare, in da heaven




¸.ღ.•* ♥ *•.ღ.¸¸.ღ.•* ♥ *•.ღ.¸¸.ღ.•* ♥ *•.ღ.¸¸.ღ.•* ♥ *•.ღ.¸¸.ღ.•* ♥ *•.ღ.¸

annars ha dagen bjudit på mkt skratt å bus, å inte bara från mej =) d gillar vi




Nu ska jag mysa ner mej i sängen

natti natt mina ♥

∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ

Kommentarer
Postat av: yass

:) Härliga pics siss!!

2011-02-23 @ 07:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0