Här kommer en dag jag inte hade väntat mig:D

Grym mening där i slutet Sim!
Så jäkla sant!!!!!!!


I dag gick jag till jobbet:) (tog en timma)


Satt på mitt jobb och fixade massa grejjs på kontoret!
Sitter här vid mitt skrivbord och känner mig viktig..


För någon dag sen ringde jag Crendo och rabblade en hel lista med saker som måste fixas i lägenheten..
Jag skämdes lite för min (enligt mig) långa lista, men fick svaret att--> Nej, vi har varit med om värre;) hehe

När jag kom hem från jobbet idag så märkte jag att knapparna på flekten va lagade:D
Jag blev uppspelta och vred snabbt på huvudet för att granska hela köket på en sekund! Huvudet flög upp och ner och runt omkring för att se vad som lagats innan jag ens börjat fundera på vad som fanns med på min lista!
Det första jag kom att tänka på var ELEMENTET!!! (jag har nämligen haft svårt att gå upp på morgnarna p.g.a att ena elementet har skickat kalla vibbar som hållit mig kvar under täcket varje morgon.. Jag SPRANG dit och kände på det..
Ja, mycket riktigt:D Det var STEKHETT! :D

Jag joggade in i köket och hittade denna härliga lapp på köksbordet!!


TACK BÖRJE!!!!!!!
-Du har räddat mig från mitt handfat på toan som luktar äckel när jag spolar vatten (vilket det har gjort sen jag flyttade in)

-Du har satt fast mina knappar på spisen så att jag slipper hålla fast dem för att de inte ska försvinna in i hålet varje gång jag ska trycka igång fleckten.

-Du har skruvat dit en sil på kranen så att vattnet inte sprutar ner samt skrämmer bort alla mina besökare så fort de ska dricka vatten!

-Du har lagat mitt element (TACK FÖR DET) så att jag lätt kan lämna mitt beskyddande täcke på morgonen:D

-Du har satt upp lysröret över vasken så att jag slipper ha två tallrikar ständigt stående i diskstället som stöd för att hålla det uppe!

-Börje... Du är underbar!

...................................................................................................

Vid kl 18 skulle jag köra och hämta Marre för att sedan köra till fotbolls träningen i Veinge, men........
Jag hittar inte min bilnyckel!
Jag vänder upp och ner på hela lägenheten, går till bilen för att kolla om jag glömde nyckelt i bilen i går kväll!, men nej..
Marre kom över och letade med mig..
Nehe...
Tänk om jag tappat den när jag gick till jobbet:( Jag hoppades att den låg på kontoret!
Vi sprang till bussen som tog oss till mitt jobb och där på golvet låg den:)))
Fisnik kom och hämtade oss med sin jobbebuss och körde hem oss till mig igen!
Tack Bror:)

Men vi missade fotbollen:( Det var alldeles för sent att sticka dit och då kom marre på att...
Vi sticker till Stures gym!! (som vi hade helt för oss själva)
Jag kan inte säga att vi låg i hårdträning, men vi hade grymt kul!!

Oj, hon e så nöjd och glad det lille flickebarnet! hahaha


Mycket seriös träning måste jag säg!


Man måste klart hålla humöret uppe fast det är jobbigt!!


Ja, jag säger då det!


Hahahahahahahaha


Vi spelade även in en film där vi med glatt humör visade upp hur maskinerna ska användas, men den behåller vi för oss själva!)

Sedan gick vi hemåt och träffade då på Addo (den 24) och hans kompis på vägen!
Jäkligt trevligt måste jag säg!
Inte ofta man träffar på honom när man är ute och går,, hahaha

Nu orkar jag inte mer!
Måste sova! Ska ha redovisning i morgon!

Sedan till GÖTET:D
Simona, here I come

//Yasmine


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad duktiga ni är tjejer!!! Skulle nu tränaren opponera sig mot att ni inte var hos honom så har ni ju bildbevis - eller hur?? Kramen till er!

2011-02-11 @ 12:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0