HÄRLIG LÖRDAG MED PILL OCH YASS

HELLO!!
Pernilla är nu hos mig i Halmstad och hälsar på:D
Jag hämtade Pilla på tåget i går vid 18:30 och sedan gottade hon sig på mitt jobb:D



I dag gick vi in till stan för att göra slut på lite presentkort som Pilla hade kvar!
Här är det fika efter choppingen:D





Påväg hem så stannade vi till på bron!
Så jäkla fint väder ändå! Skinande sol!


Jaha:)
Sen va det iväg till citygross och panta burkar och sen in och handla!
Här står vi klart vid te avdelningen och har luktat oss igenom vartenda te!
3 sorter blev inköpta..
Gott gott!


Sen körde vi inom sova för att testa lite sängar!
En säng är ju mitt nästa stora inköp! Man sover ju ca en tredjedel av ens liv och då vill man ju sova gott!
En bra och mjuk säng ska det va.. 


Pernilla klagade inte så att säga!


Sen va det modevisning!
Snygga byxor!!! RÄKTIG KAOZ


En halsduk samt byxor nr.2 :)
From framsidan


Sååååå Nitcee
From side


haha
From back


<3


Sedan va det taccos
MUMS!


Sen babakde vi lite kladdis:D


Hon slickade veven


Och sen Paus underhållning!!




hahahahaaha




Nu är det kladdkaka med glass och melodifestivalen:)



Hmmm.. glassen smakade alldeles för mycket hasselnöt och vi (yasmine) har visst tagit för mycket vaniljsocker i kladdet!
OOOPS

PUSSS!
//Yass och Pill


Kommentarer
Postat av: Tess

Myys!! <3 <3



Visst e jag snygg! Börjat med en massa ego bilder nu!! Måste våga!



Puss puss min älskling <3

2011-02-20 @ 11:23:57
URL: http://isset.blogg.se/
Postat av: yass

klart du är love;)

min babe

2011-02-20 @ 11:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0