Dagens

Jaha då va det dax för skola som vanligt!
Ganska mysigt, men har svårt att hänga med denna föreläsaren! Peter is mutcho better!!
Men han är iaf söt hahaha.. han skrattar alltid åt sina egna skämt!





Sen efter plugget så bar det av att hämta Naser!
Ut genom denna dörren kommer han..


Men han tog lite tid på sig i dag så jag hann städa upp vid växelspaken:)
Fint d blidde!


Och vad hittade jag inte där...
Ett kvarlämnat brev med papper i!  hehe


Men simona Reklamen är ju grym!!
jag kan inte säga att jag sitter och skrattar när jag ser den, men jag diggar! hahha

Eller är denna bättre??
Schhhhhhhh
Det är mellan oss Sim! hihi
http://www.youtube.com/watch?v=rxfwKrHIcSA


Och den där röda kort flärpen... hade inte vi också en sån??  jag älskade den!
Tänk att det är samma foton i den hela tiden, men att man ändå kollade i den si sådär 100 ggr:D

Jag har varit seg och hungrig hela dagen! äta äta..
Jag tror jag måste träna mer så energin kommer tillbaka! räcker nog inte med fotbollen!
Måste gå mer till jobbet och simma mer.. Jag MÅSTE hinna:s
Min kropp behöver nog mkt massa rörelse för att fungera!!



PUSSSSS
Och hoppas du hittar ett jobb snart som du kan tänkas tacka ja till Mich!
Hoppas hoppas hoppas!


//yass

Kommentarer
Postat av: ∫i♏♏◯Ḻiv∫

hahaha för rolig =)

2011-02-08 @ 22:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0