charmknutte ;)

Älsk åkte till Götet med jobbet igår morse. Var och lämnade honom på jobbet kl 7 på morgonen sen körde jag hem och la mig igen. :P
De skulle på någon mässa och skulle stanna över natten så har varit själv hemma sen dess. Ska hämta upp Älsk på Centralen kl 18 idag.

Satt hemma själv igår och kollade på handboll. HEJA SVERIGE. Det var en så jämn och spännande match. Inga närver var avslappnade kan jag säga... haha sen så hade jag Björna på sms hela tiden. Så va inte helt och håller själv. :D

Kommer tråkigt nog missa handbollen ikväll eftersom jag då sitter i bilen och ska hämta Älsk så ikväll blir det handboll på radion. :/

Det blev självklart fest för killarna igår kväll efter mässan och SimSim var inte sen på att ändra sina planer och hänkade på. haha
Det gick ganske galet till enligt SimSim. Hon e inte van vid att festa med Mekonomen killarna ;P haha

Sådan här blir man tydligen när man umgås med gänget. Charmknutte <3



Love Love

M!ch£ll£


Kommentarer
Postat av: Michelle

Du SimSim. Johnnie har sagt till mig att han vill att du skriver om kvällen på bloggan. Eller inte direkt att han vill men han e intresserad vad ty tyckte om kvällen. Kul att vata tycker han. <3

Pöss

2011-01-25 @ 22:03:51
URL: http://miche.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0