FarmorsLådan<3

Hahaha!
I går när jag skulle tvätta såg jag denna fina varnings flebben:)
Hela Joes lägenhet är omringat! haha
Varning rasrisk istappar..
Så fort Joe ska gå ut så är han i fara!! Stackare



Och här är min nya Chilli lampa!:)
Från 1500:- till 600:-
Jo jag är glad:)


Fint ju!


Lyser helt klart godkänt!!



Nu sisst när tjejerna var här så nämnde jag att jag knappt vill tända mina ljus eftersom jag inte vill att de ska brinna upp så snabbt!
Då kom Frida på den lysande ideen att jag kunde elda ner ljusen lite till och sedan sätta värmeljus i groparna.
Då kan jag ha kvar ljusen så länge jag vill och bara byta värmeljusen...
Perfekto!!


Jaha,,
så har jag lagt mysiga kuddar i sängen!
Mkt vacker måste jag säg!



Kommer säkert bli fler kuddar!
Fattas bara något på väggen ovanför sängen, men jag har mina planer som ni vet!



Jag har äntligen gjort en farmorsLåda:)
Jag har alltid en massa småskit som ligger överallt så nu var det dax!
Så jäkla skönt! Alla borde ha en sån här!!
Ni har också en va..



Och Michelle dina bullar och piroger såg riktigt mums ut!!!
Du exprementerar bra mkt mer än vad jag gör!
Gillar vi:)

¥Δ§§


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0