i yasse soffa. sjuk lr ngt..mkt tråkigt

tjena hej people.
e nere i hastd efter en impulsiv inpuls.
problem med jobbet å lite annat så d va skönt att åka ner å tänka på annat ett tag.
kom i lördags å vi har simmat, träffat kompisar på olika filmkvällar, promenader å mys =) haft d braa =)

sen la vi oss å jag sov riktigt oroligt i natt. Jag vakna av att jag mådde sjukt illa, kallsvettig..jag va helt borta =( tillsist kom ja in på wc..fy fan för känslan man har inne på wc när man mår riktigt riktigt dåligt. jag däcka flera ggr, kunde inte sitta upp..allt kändes som bly i kroppen, som om ngn tryckte ner mej..å man försöker kämpa emot allt å man ser nog fan patetisk ut, som en skadad spindel .. nä, fy fan för känslan.
Jag hade ju tänkt åka till jobbet vid 08 i morse med tåget men det fick glömmas. jag har inte spytt men e svag å kallsvettig å knappt vågat äta mina tre smörgåsar fram tills 16,00 får se om ja sticker t jobbet imorgon. tänker inte jobba fast jag e sjuk. det har jag gjort förmånga ggr å det pallar jag inte mer.

yasse ringer å kollar till mej då å då =) snällt! hon tipsa mej om filmer på datorn hennes... jag ska kolla på despicable me =) har kollat olika klipp på dintub innan å jag har knäckt mej.... it´s sooo fluffyyyy!! hehe ;) så hoppas på att jag iaf kommer roa mej när ja sitter här helt själv i min ensamhet =P

tänkt fixa upp lite bilder på saker jag sakt innan. försökt tidigare dagar men då har tekniken bråkat med mej =(/

när jag har min spadag =) brukar jag fixa min egna lilla ångbastu =) blir skitbra! + att jag sen kan tvätta taket å väggarna mkt enklare efter denna ångan =)  LYX haha


vi har gjort sparrissoppa från ena kokboken jag fick från andré i julas =)


inget att göra åt att bilden e lite sne så där. ni får helt enkelt vrida huvudet om ni vill se =)
iaf, min nya blomma, sprutat silverglitter på den =) fint
å så min nya löpare å mina nya gardiner =) fint rosa!! jaja, jag e tjej så d ska spegla av sig =)


åååå så håller vi den vridana lite till här för att se min nya lampa, IKEA =)


fläskpannnnkaka görs en annan dag.. å just d, jj gjorde köttfärslimpa häromdagen. GÖTT =)



å så har jag varit hos tandläkaren oxå..hade ju ont i ena tanden, underkäken, nr 2, vänster bak=P
kom dit å trodde hela min mun skulle vara helt körd..men inte så. jag hade perfekta tänder, inga hål, fina å rena =) å tanden jag trodde jag hade hål i har dom slipat ner utsidan på för att lätta lite på dens tryck när jag biter ihop. jag spänner käken när jag sover, riktigt hårt nämligen. kan vakna av det ibland.
å så passa jag på att köpa munskölj =)
'

mille dina piroger hade jag jävligt gärna satt mina tänder i..dom ser goda goda goda uut!!!
å dina bullar...din lille hemmafru där =P

å yasses lägenhet e mysig nu...d ska den vara oxå, med tanke på den strikta ekonomin hon har nu hehe =D

å sen har vi bestämt tjejkväll i hstad antagligen nästa nästa helg =) + att ena tösen fyller år runt dagarna då.. vi ska ha trevligt helt enkelt =)


nu film å ett glas vatten att smutta på..hur lyxigt e inte det va ?? =P hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0