jag har trååååkigt!

Sitter här hemma helt alena.. Nä nu ljög jag har ju Cobra, Trym och Emil e hemma men ingen Johnnie. Han skulle stanna kvar efter jobbet idag för att fixa med Folkan. Å klockan är halv 8 å blä vad trist man kan ha. Vill att han ska komma hem. Han hinner ju knappt komma hem innan han ska gå och sova. :/

Får sitta och roa mig med "Halv 8 hos mig". Vi får välla se om de bjuds på något mummsigt ikväll. :D
Börjar bli lite hungrig med men inte kul att laga mat själv så får bli macka till kvällsmat ikväll.
Imorgon kanske det blir fisk, pangasiusfile även kallad hajmal. Har kollat lite på recept idag. Johnnie säger att han ätit det innan men att det inte var någon höjdare men att han trodde att jag kanske kunde få ihop något gott. Vi får välla se ;)

Nu ringde Älsk och han e påväg hem ;D

Saknar osså din lille man Simme. Världens gosigaste kismise. :'( 
Kul att Andrés kokbok redan kommit till användning. :D Blev soppan god??

Snygg lampa yass du köpt. Å mer än halva priset fick du med på den.. Gillart ;)

Nu ska jag förbereda lite middag åt min sambo.



Puss Puss

M!ch£ll£


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0