pics at the wall.. check!

ψΔςΜ↑η€


Jag har fått upp min fotovägg nu!
Där sitter ni allihopa:)
Det var dock en del bilder jag hade valt ut som inte kom med:/ dålig kvalle antagligen.



ska ut och ssegla i kväll:)
Sticker från Hstad vid halv sex.. fast det regnar lite nu:/
Men hoppas d blir nice i Bohuslän!!
Synd ba att jag missar dig Mich och Johnnie som kommer hem i helgen!!

Men vad har lille jag gjort i helgen dååå....

I fredags åt jag på bulls uteservering med dessa två damer


Sen va det drickespel hos March..


På lördagen så åkte vi till melbystrand eftersom Matin har kiosk där i sommar med Robban och Roger
Så man måste klart hälsa på den lille pojk!! Sola i hans solstolar och gotta oss;)


Efter detta lämnade vi Martch!
 jag och Simona åkte inom bautastenarna vid Nebo:)




Och sen va det sushi på Laxön!


Sedan va det (fest hos mange) fast hemma hos mig och innan vi gick in till stan kom Matin förbi och festade till det lite med serdar, ali och han jag nu glömde namnet på..  Inga bilder på dom för då måste jag säkert ha underskrift från deras föräldrar.. Kan ju bli utskickade från landet annars.. vad vet vi??


Nä vad vet vi??


Efter att vi chillat heeela söndagen åkte vi till göteborg på Måndagen..
Simona åkte på morgonen och jag mitt på dagen.
Efter att jag och Sam glidit i stan kom Simona och då va det dax för att äta ute:)




Sen på tisdagen var det dax att hjälpa Joss att flyttpacka hela dagen!
Hon och Sebba ska nämligen flytta från Göteborg till Skummeslöv:)




Ja det va BL:A detta då..


ψΔςΜ↑η€



Kommentarer
Postat av: Tess

Så fint med fotoväggen! :)



Hoppas du har det super på seglingen!

2011-07-23 @ 23:02:02
URL: http://isset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0