tjabba bloggen ;p

∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ

hahaha så jävla klyschig överskrift =)

kommit hem från jobbet, käkat jordgubbar å slängt in kyckling i ugnen =D
wiiihoooo! första ggn jag använder ugnen nu =)

sen ska samsam komma hit å jag ska bjuda på KÄK =P
på tal om jordgubbar å jobb - utmanade dennis till ngt äckligt- han gjorde det å för det ska han BELÖNAS MED 1L JORDGUBBAR PÅ TISDAG =D

klart som fan att jag fattar att d e du yasse å inte marre när d står marre!!! DAH! yasse, färga håret ;)
d var brodern Dino som vet mkt om kärlek =) mkt fint tänk denne har!! =)

hahahaha yasse - du kan inte "min å Andrés" musik =P
gillar du denna då??

hold you - mohombi


∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0