Eketrä Simon...passa er för "den det"

∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ

den personen är en farlig "det".... vi försöker sprida ryktet om mej som eketrä Simon från å med nu va ;)

som sagts innan fika jag med samira i stan nu i kväller, (innan des jobba) å ett annat gäng på 5 boys! bl.a. en som heter fredrik. och jag tänkte här med göra lite reklam för hans bok som ska komma ut på webben. inte riktigt säker om den kommer ut som riktig bok..den ska tydligen ha influenser från hans egna liv som kriminell.. å tydligen ska den vara bra å vill ni läsa mer kan ni gå in på soldadosandsoldiers

vad har jag gjort dessa dagar då? jag har varit hemma hos mami å firat midsommar afton med släkten. Marianne, peter, lukas, madde, freddy, jag nilla alex mamma! vi hade LR JAG hade det gör bra =D cyklat mkt med joker Å HAN E SÅ JÄVLA GRYM DENNA VOVVE! SÅ DUKTIG PÅ ATT LYDA. jag kan styra honom ( lr kunnat hittills ) till vad som, kissa, drick, byt sida på vägen, le, spela fiol, bla bla bla =) hhaha åh han e så fin lille joker =)

åkte ner i torsdes å hem på lördagen å festade hemma hos samsam, med david å larry =)
innan på lärdagen var jag å mami, nilla å alex en runda i slottsskogen här i GBG å kollade djur å sånt i några timmar. MYSIGT med familjeutflykter!!!!!!!! =D
imorn blir´e SHOPPING =) fast bara lite så där..

∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0