God ore bad?? what do I know

ψΔςΜ↑η€




Ja hallå..
Vi hade det helmysigt i göteborg i helgen med Simona..
Firade hennes dag och hade d gött!!
Kolla så fina vi är:) <3



Unts unts.. här skulle vi ut på lördagen för lite dance..



Sitter på jobbet just nu och ringer lite samtal för sådant måste ju också göras.
Har precis åkt runt till högstadieskolor och hämtat in de bordsryttare vi tidigare ställt ut.
Jag e lite hungrig mä så snart blir det lunch!!
Match ikväll vicket ska bli räkti kul för jag behöver springa av mig samt använda min tekniska förmåga;)!

Och det bästa som hänt dessa dagar är klart att jag ska börja jobba med Projekt Andersberg!
Älskar mitt jobb!!
Det sämsta är att jag fick parkeringsböter IGEN och att jag troligen förlorat en nära vän pga vad vet jag?? men respekterar han inte mig, mina känslor och min vänskap så är han tyvärr inte den jag trodde han var..

Melissa Horn – Falla fritt





Saknar mina syskon massor!!
Varför ni inte bo i samma staden allihopa??

<3


ψΔςΜ↑η€

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0