hallo i stunden

∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ

jag har ju inte skrivit på ett tag men sen har det ju imte h'nt så mkt i mitt liv heller så det hade ändå inte varit så intressant =P

har blivit frisk, lr ja, rösten e lite hes fortfarande, slemmig å så har jag fått ett nastyyyy sår under näsan för att jag har fräst mej så mkt i dagarna =( blääää!! va på apoteket å köpte salva innan jobbet i dag =)


jaaaaa, ska vi se här.... jag har varit å ätit på min favvo restaurang med Sadina å danne =) mkt gott!
jag har jobbat.. jag har haft film kväll med Josse å sov över där... så mysigt att vakna med måsarna ;d
kollat massa på satc boxen, snart klar med den, fast jag tror det saknas en skiva för det e tomt på ena platsen =/


typ detta har jag gjort.. å imorn e jag ledig, bokat tvätt tid =) å så ska jag städa ut lite tomkartonger från lägenheten =D hahaha ja e så slöööö när d gäller sånt =)


nu lite mer satc å sen sova säng =)

∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0