heeeej....sitter själv i sängen å käkar godis till frukost

∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ




medan yasse å marre är ute å springer en runda motion.


igår kom jag med tåget t hstad, fika med papps, suss, vicki å yasse direkt!! =D

sen var vi hos marre å drack ett glas rosevin =) mkt gott =) kollade film å käkade godis..det va ju inte lika spännande dock ! laddade ner en uberdålig kvalle på en film å blev inte klara med den andra så vi kolla på "från sthlm t båstad"...det finns ju bättre program kan jag ju bara säga!! men vi tog oss igenom kvällen med en marre som sov i sängen å vi andra glodde tv. varför gör man det? glor fast man inte tycker d e 100% ??

yeah yeah!!

idag, in t stan! kolla presenter =D wihoo! väldigt urartat skönt när båda yasse å jag e ASKASSA på att hitta presenter! vi får be till solen om en uppenbarelse =D



HAHAHA KOLLA VA YASSE HAR PÅ SIN WEBCAM!!!  det e jag som styr nallens miner å sånt =D





PUSS PUSS ... HA DET FINNT I MITT ♥ vissa får stoooor plats

∫i♏♏◯Ḻiv∫  シ

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0